Thursday, August 5, 2010

තැලිලා තැලිලා පොඩි වෙලා යන මේ රයිඩ් ඒක . . .

ගිය සතියේ කොළඹ ආවේ මෝටර් බයික් එකේ.. ටිකක් වැඩිපුර නිදා ගත්ත නිසා.( සදුදා දවසෙත් වැඩිපුර ටිකක් වෙලා නිදාගන්න තියෙන කැමැත්ත ගැන මම මතක් කරන්න ඕනේ නැහැනේ ) අවුරුදු 10 ක් විතර ඉදන් මෝටර් බයික් පදින මම මේ වෙනකන්ම කිසිම මාර්ග භාදකයක නවත්තල නැති එක ගැන ප්‍රසිද්ධ සභාවක ලගදි දවසක කියද්දී තවත් යාලුවෙක් කිව්වේ ඕක ගැන ඔච්චර උදම් අනන්න ගිහින් අනාගන්න තමයි හදන්නේ කියල. . .
පරක්කු වෙලා තිබුන නිසා ටිකක් විතර නයා ගියපු පාරේ තමයි මම අවේ... මෝටර් බයික් වාහන තදබද තියෙන තැන්වල යනවා කට්ටියම දැකල ඇතිනේ.. අනිත් එක සදුදට නුවර ඉදන් කොළඹ එන මිනිස්සු,වාහන කන්දරාව නිසා විදලා විදලා පිබලා ආවත් ඔෆිස් එකට එනකොට 10.30 වෙනවා.. ඉතින් කට්ටියම ඉඩ ලැබුන ගමන් පිඹල එනවා එක පෝලිමට.. මමත් ඔය එන පෝලිමකට සෙට් වෙලා එනකොට ගිඩි ගිඩි ට්‍රැක්ටර් ( ගිඩි ගිඩි ගගා යන පොඩි ට්‍රැක්ටර් ) එකකට පාන් බට්ටෙක් ඉස්සර කරනවා ඊටත් වඩා හෙමින්. පාර ඉඩ තිබුන නිසාත් . . වාහන දෙකම හෙමින් ගියපු නිසාත් නිසා මම තුන් වෙනි පාර්ශවය විදිහට ඉස්සර කරන්න හදනකොටම පාර අයිනේ කෙනෙ ඉදන් ගැහැව්වා විසිල් එකක්... යාලුවෙක් වෙන්න ඇති කියලා බලනකොටයි දැක්කේ...
කතා දෙකක් නැහැ.. බඩේ බත් ටික වගේ දඩ තමයි කියලා බොහොම ශාන්ත විදිහට රාළහාමි ලගට ගියා.
ඉදිරිය හොදට පැහැදිලි නිසයි මම වාහන ඉස්සර කරන්න හැදුවේ කියලා කරුණු දැක්වුවත්, " ඔබ තුමා වැරද්දක් කරලා තියෙනවා.. එකට දඩුවමක් දෙන්න ඕනේ හැදෙන්න" කියලා මට අවවාද කරලා අවිනීත ලෙස රිය පැදවීම යටතේ දඩයක් දැම්මා. හැබැයි දඩය ගෙවන්න ගියාමයි දැනගත්තේ 150/= ක පොඩි දඩයක් කියලා.
ඔන්න මගේ පලවෙනි දඩය..( පොලොසියට ගෙව්ව )

මෙන්න කතාවේ නියම හරිය...
දැන් මම සිකුරාදා හවස බොහොම විවේකිව ගෙදර යන ගමන් බොහොම හෙමින් යන වෑන් එකක් ඉස්සර කරන්න සිග්නල් එලි පත්තු කරගෙන පස්සෙන් යනවා... දෙන දෙය්යෝ දෙන්නේ බිම පෙරලගෙන කියනවනේ. යාලුවෝ තුන්දෙනේක්ම ඉදලා ගැහැව්වා විසිල් එක.. වැරද්දක් නොකරපු නිසා මෝටර් සයිකලයෙන් බැහැලා බය නැතුව ගියා ලිය කියවිලි ටික ඔක්කොම අරගෙන. මෙන්න බොලේ එක රාලහාමි කෙනෙක් හෝ ගාල ලියනවා.. එහෙම ලියන ගමන් මගෙන් අහනවා දන්නවද කරපු වැරැද්ද මොකද්ද කියලා..#!..% ?
ඔලුව වටේට කැරකෙන තරු වල ආතල් එක බලන එක නවත්තලා මම කිව්වා "මම දන්නේ නැහැ . . දන්නා තරමින් වැරද්දක් කලෙත් නැහැ කියලා". වංගුවේ ඉස්සරකරන්න තහනම් කියලා දන්නේ නැද්ද කියලා අහනකොටම ලොකු දොරවල් 2 ක් තියෙන බස් එකක් ඒ වෙලාවේම ඒ වංගුවේ U TURN එකක් ගැහැව්වා. ( හිතාගන්නකෝ වංගුවේ තරම ) ලිය ලිය හිටපුව පැත්තකට දාල හරකා, බුරුවා..!*$#...කිය කියා රාළහාමිලා තුන් දෙනාම ඒ පැත්තට දිව්වා. . . විනාඩි 10 කින් විතර අපහු ආව ලොක්කා රාලහාමි කියනවා මම වංගුවේ ඉස්සර කරන්න හැදුවලු. . . එක නිසා දඩ ලියන්න ඕනේ කියලා.
මම කොච්ච‍ර කිව්වත් සිග්නල් එලි පත්තු කරගෙන පස්සෙන් අවට ඉස්සර කරන්න හැදුවේ නැහැ කියලා... රාළහාමි නො හෙල්ලුම්. විසිල් එක ගැහැව්වා පොඩි රාලහාමිට කතා කරලා අහනවා මෙයා ඉස්සර කරන්න හැදුව නේද කියලා... විසිල් එක ගහපු එකා කියයි ද නැහැ කියලා....
අනේ මගේ කට...!
විනාඩි 30 ක් විතර මම එතන... දඩ ලියන පාටකුත් නැහැ , යන්න දෙන පාටකුත් නැහැ. මට තේරුණා පොල් පැලේ කන්න තමයි හරකා හදන්නේ කියලා. 150/= ක් නේ දඩ ගහන්නේ කියලා මමත් සද්ද නැතුව හිටියා.. ඉල්ලන දේ දුන්නෙම නැහැ... ( ගෙදර යන ගමන් නේ...)
අන්තිමට වැරදි ලෙස ඉස්සර කිරීම යන වැරැද්දට දඩ කොලයක් ලිව්වා...(දෙවෙනි දඩය) සන්තෝසේ... බැහැ. සදුදා එකයි , සිකුරාදා එකයි.
ඒක ගෙවන්න ඊයේ පෙරේදා ගියහම තමයි අයෙත් තරු පෙනුනේ... දඩය 500/= ක්.

සදුදා කරපු වැරැද්ද ගැන නෙවෙයි මම කියන්නේ . . රථවාහන පොලිසිය ඉන්නේ දඩ ගහන්නම නෙවෙයිනේ...වැරදි නොවෙන්න වාහන හසුරවන්නත් එක්කයි. එහෙම අය නැහැ කියනවා නෙවෙයි.. ඇත්තටම සදුදා හම්බවුන රාළහාමි නිසා මම පිබලා යන ඒක අඩු කලා. එත් සිකුරාදා රෑ හිටිය අයනම් කරන්නේ රටට විනාශයක්... අපි ලංකාවේ පොලෝසිය කියලා එයාල ඔප්පු කලා.
අයෙත් නම් කොච්චර පරක්කු උනත් මෝටර් බයිසිකල් වල ඔෆිස් එන්නේ නැහැ කියන තැන මම ඉන්නේ... දියුණු වෙන රටක වෙන්න ඕනේ වැඩ පහසු කරන ක්‍රමයන් හදුන්වල දෙන ඒක නේද . .මෙයාලා 100/= ක් 200/= ක් හොයාගන්නවට වැඩිය විනාශයක් රටට කරනවා කියලයි මට හිතෙන්නේ.. ලංකාවේ අනාගතයම පස්සට අදිනවා කියලයි මට හිතෙන්නේ..කාටද පැමිණිලි කරන්නේ .?

මොනවා කරන්නද නඩුත් හාමුදුරුවන්ගේ( රජ්ජුරුවන්ගේ )
.....බඩුත් හාමුදුරුවන්ගේ ( රජ්ජුරුවන්ගේ ).

2 comments:

  1. දැන් පොලිසියේ ඔක්කොම රාලහාමිල ට්‍රැෆික් අංශෙ නොවැ වැඩ කරන්නේ. කීයක් හරි කඩා ගන්න තමා ඉතින්. මමත් ඔය දවසක් ගිහින් පෙට්‍රල් ගහගන්න කීයක් හරි දෙන්න කිව්වා නේ දඩේ ලියන්නෙ නැතුව බැරිද ඇහුවම. හික් හික්

    ReplyDelete
  2. එකනම් සහතික ඇත්ත..දැන් රථවාහන අංශය විතරයි තියෙන්නේ,
    මගේ යාලුවෙක් ඔය වගේ අල්ලලා . . තාත්තට හොරෙන් අවේ..අනේ බුදු සෑර් යන්න දෙන්න කියලා වැදලා ඇවිල්ල තිබුනා

    ReplyDelete